Вимоги держстандарту в практику роботи
Надати дитині свободу самовираження, створити умови для її вільного всебічного розвитку, не заганяти освітній процес у суворі рамки - такі гасла характеризують сучасну освіту. Саме це обговорювалося на семінарі для вихователів-методистів, якій, згідно з річним планом роботи міського методичного кабінету, відбувся 30 жовтня 2014 року на базі дошкільного навчального закладу №14 «Дивоцвіт» міста Дзержинська. Тема семінару «Оновлення підходів до організації розвивального простору в дошкільних навчальних закладах відповідно до вимог БКДО» дозволила учасникам на практиці ознайомилися з освітнім середовищем дошкільного закладу з позицій особистісно-орієнтованого підходу та створення умов для всебічного розвитку особистості дитини. Вихователь-методист ДНЗ № 14, Кириленко С.В., звернула увагу присутніх на те, як розвивальне середовище впливає на якість організації варіативної частини навчального процесу. Присутні познайомились з досвідом роботи вчителя англійської мови Орленко С.А. та керівника хореографічної студії Жердій Ю.М.. Методисти відвідали заняття в старшій групі «Подорожуємо у світ англійської мови», танцювальний флеш-моб «Дивоцвіт». У ході семінару були використані відеоматеріали із досвіду роботу дитячого садка № 14 м. Дзержинська та дошкільних закладів Донеччини. Цікаві форми проведення семінару спонукали кожного з учасників заходу визначити особисті плани на майбутнє щодо оновлення підходів до організації розвивального середовища у своєму закладі.
Кондрашова О.Ю.,методист ММК
|