Вебінар. «Відкрита академія сучасного уроку російської мови і літератури: Стратегія формування мовної особистості»
24.01.2013
Тема:"Відкрита академія сучасного уроку російської мови і літератури: Стратегія формування мовної особистості"
Дата: 24.01.2013
Час: 14.00.-15.00.
Початок реєстрації: 13.45
Учасники:
учителі російської мови і літератури, світової літератури Донецької області, керівники шкільних, районних (міських) методичних об’єднань учителів російської мови і літератури, світової літератури, методисти, які опікуються проблемами мовно-літературної освіти, учасники обласних шкіл-лабораторій «Урок у координатах сучасності»
Місце проведення: http://ippo.dn.ua/zahodi/
Спікери: Данілова І.М.., учитель російської мови і літератури вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, відмінник освіти України, заступник директора Торезького НВК – ліцей «Спектр» з навчально-виховної роботи;
Мельникова Л.В., завідувач відділу гуманітарної освіти Донецького облІППО
Основою освіти є мова, яка не тільки відображує дійсність, але й інтегрує її, «створюючи особливу реальність, в якій живе людина» (В.А.Маслова). Навчання російській (рідній) мові поряд з практичним оволодінням предметом розвитку передбачає виховання особистості, тому основним об’єктом і метою опису мови в школі є не сама по собі система мови, а особистість учня з його цінностями, потребами, мотивами; особистість, яка сприймає рідну мову як культурну спадщину. Погляд на мову як на продукт культурно-історичного середовища розширює межі діяльнісного, комунікативного підходів. При цьому основними одиницями навчання стають слово, текст і комунікативна модель.
У сучасній науці проблема становлення та розвитку мовної особистості знаходиться в полі зору багатьох дослідників. Мовна особистість розуміється як «багатокомпонентний набір мовних здібностей, умінь, навичок, здатності до здійснення мовленнєвих дій різного ступеня складності». Вчені пропонують структуру мовної особистості, що складається за трьома рівнями: вербально-семантичного, когнітивного та прагматичного. Між комунікативно-діяльнісними потребами та трьома рівнями мовної особистості можна встановити взаємодію.
Якщо вас цікавить, яким чином у межах сучасного уроку можна сформувати автоматизовані навички використання типових конструкцій, як вирішити проблему розгортання тексту за темами й семантичними полями, а також згортання вихідного тексту до проблемного, як підібрати мовні засоби комунікативним умовам використання, то цей вебінар саме для вас.
Якщо ви бажаєте ознайомитися з інноваційними технологіями формування мовної особистості з високим рівнем комунікативної компетенції, ми чекаємо на вас!
Якщо ви прагнете урізноманітнити прийоми роботи щодо розвитку мовної обдарованості, успішно готувати переможців конкурсів, олімпіад, турнірів й інших творчих та інтелектуальних змагань, запрошуємо вас до активного діалогу!
Запрошуємо до участі у вебінарі.
Відеозапис вебінару