26 серпня освітяни міста Дзержинська відвідали педагогічну конференцію, присвячену початку нового навчального року. Метою урочистої наради був аналіз якості навчально-виховного процесу 2010-2011 н.р. та визначення стратегії та плану дій на новий навчальний рік. В фойє затишного Будинку дитячої та юнацької творчості була організована виставка порт фоліо навчальних закладів міста. До складу делегацій навчальних закладів міста увійшли керівники, вчителі, вихователі. В ході роботи присутні ознайомилися з доповіддю начальника міського відділу освіти О.Д. Гарюк, прослухали виступ голови профспілки педпрацівників міста О.М. Ільїної, завідуючої ММК Скрипниченко Н.О. Слово отримали співдоповідачі з обміну досвідом роботи – вчитель ЗОШ № 2 , керівник обласної базової команди з підготовки до історичних турнірів Корінєвої О.А. з питання впровадження в роботу інноваційних технологій, заступник директора НВК «Школи-ліцею» Григор’євої Л.Г. – «Використання ІКТ-технологій при організації освітнього процесу», вчитель СЗОШ № 3, завідуюча кабінетом іноземної мови Єлагіної Т.А. про досвід з організації роботи навчальних кабінетів. Із зацікавленістю присутні ознайомилися з досвідом роботи методичного об’єднання учителів образотворчого мистецтва від керівника МО , вчителя НВК «Школа-гімназія» Афанас’євої Н.В., обдумали роль додаткової освіти в системі позашкільних навчальних закладів, що запропонувала методист СЮТ Волік Л.П. До матеріалів конференції увійшли співдоповіді заступника директора ЗОШ № 20 Черкащенко І.І., методиста ДНЗ № 9 Алдоніної М.Ю., бібліотекаря ЗОШ № 16 Остапчук Г.І., психолога ЗОШ-інтернату Олексієнко І.В.
Наприкінці роботи конференції присутні ухвалили проект рішення: 1. Створювати умови для вільного доступу до якісної освіти, її відповідності новим умовам виробництва і ринку праці 2. Проводити роботу щодо реалізації на міському рівні Концепції «Освіта протягом життя», роботу з реалізації регіональних програм 3. Сприяти сучасному науково-методичному забезпеченню освіти і виховання. 4. Створювати умови для реалізації моделі інтегрованого та індивідуального навчання, для профільного навчання старшокласників. 5. Сприяти підвищенню соціального статусу учителя в суспільстві. 6. Використовувати сучасні педагогічні технології для підвищення ефективності якості організації НВП. 7. Підвищувати роль міських МО в рішенні питань сучасної освіти.