Вівторок, 07.05.2024, 12:40
Торецький методичний кабінет
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Професіоналізм - це стабільність результату (П.Гейзе)
Категорії розділу
Новини [290]
Оголошення [26]
Меню сайту
Кафедри
Сектори
Центри
Скарбничка
Сучасни заклади освіти
Група
 Каталог статей
Головна » Статті » Новини

Семінар-практикум соціальних педагогів
22  березня 2012 року на базі ЗОШ  І-ІІІ ст. № 13 міста Дзержинська відбувся семінар-практикум для соціальних педагогів навчальних закладів. Тема семінару є дуже актуальною на сьогоднішній день : « Профілактична та корекційна робота з дітьми, схильними до правопорушень». Усі ми згодні з тим, що дитяча приступність – одна з найгостріших проблем сьогодення. Вік правопорушників дедалі стає молодшим щороку. Зростає серед них кількість дівчат, збільшується кількість тяжких злочинів. Дитяча приступність стає постійною супутницею нашої дійсності.
Оскільки серед учнів , які скоїли правопорушення, більшість складає важковиховувані та невстигаючі підлітки, педагогічним колективам та суспільним організаціям навчальних закладів слід більшої уваги приділяти саме цьому контингенту учнів. Метою  заходу були активізація діяльності соціальних педагогів щодо профілактики правопорушень серед неповнолітніх, розширення знань спеціалістів з ефективних методів та прийомів роботи з важкими підлітками.
Соціальні педагоги мали можливість відпрацювати теоретичний та практичний аспекти проблеми. Їх було ознайомлено із основними групами неповнолітніх правопорушників, проведено уточнення знань щодо організації роботи в цьому напрямку по навчальних закладах. На семінарі було використано активні методи : мозкова атака, робота в групах, рольові ігри. В ході семінару виникала дискусія, диспут серед соціальних педагогів з різних питань та проблем у роботі. Заняття мало мультимедійний супровід, що значно полегшувало опрацювання матеріалу та ефективність його сприйняття спеціалістами.
Наприкінці семінару-практикуму соціальним педагогам було надано методичні рекомендації щодо роботи із дітьми, схильними до правопорушень:
1.    Включити підлітка в творчу роботу: гурток, спортивну секцію, предметний факультатив, туристичний клуб.
2.    Задовольнити потребу в нових емоційних враженнях.
3.    Зміцнити зв’язок із класним колективом.
4.    Постійно мотивувати до навчання, допомагати у визначенні та подоланні труднощів ( додаткові заняття з неуспішними учнями).
5.    Методично допомагати сім’ї в організації виховного процесу.
6.    Влаштовувати ситуації успіху в навчанні, праці, підкріплювати старання схваленням.
7.    Розширювати коло завдань при участі дитини у спільному житті класу.
8.    Прояв уваги та довіри до підлітка: формування близьких взаємин.
9.    Шанобливо ставитись до учня, сприймати його як дорослого, незалежного, допомагати в індивідуалізації.
10.    Провести  індивідуальний аналіз конфліктних ситуацій. Організувати бесіди з психологом, класним керівником, педагогами.
11.    Відокремити «негативного» підлітка від «негативного» оточення.
12.    Ознайомити дитину з правами, обов’язками та відповідальністю: законами України, Конституцією.
Категорія: Новини | Додав: Yuliya (28.03.2012)
Переглядів: 1020 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
ЗОШ міста
Корисні портали

КОРИСНІ ПОРТАЛИ
Форма входу
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Реклама
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz