Для підбиття підсумків минулого навчального року та окреслення шляхів подальшого розвитку працівники освітньої галузі міста зібралися на педагогічний форум 30.08.2016 року. Було ґрунтовно проаналізовано діяльність освітян, висвітлені успіхи й досягнення, проблеми, вирішення яких покликані забезпечити якість навчально-виховного процесу. Якісна освіта має розглядатися комплексно з точки зору забезпечення достатніх ресурсів, залучення до участі у професійних процесах, досягнення результатів, які відповідають потребам учнів і суспільства. У цьому відношенні якісна освіта – це більше, ніж показники навчання.
Такі вміння, як вирішення проблем, інноваційність, творчість є також важливими, так само, як і соціальні та інші життєво необхідні навички. Модель успішного управлінського супроводу організації зовнішнього незалежного оцінювання, що дозволив покращити результати та більш об’єктивно оцінити навчальні досягнення учнів, продемонструвала заступник директора ЗОШ № 10 Матащук Т.О. З питанням «Участь у професійних конкурсах – шлях до особистісного зростання педагога» виступила заступник директора ЗОШ № 9 Усатюк Г.І. Методист міського відділу освіти Шмаль С.А. підняла важливе питання дистанційної освіти як прогресивної педагогічної технології індивідуального навчання. Шляхи реалізації творчого потенціалу учнів у процесі науково-дослідницької роботи окреслила учитель математики НВК «Школа-ліцей» Стегнієнко М.І. На форумі були розглянуті питання національно-патріотичного виховання. Завідувач ДНЗ № 4 «Дзвіночок» Тельпук В.А. представила освітянам проект, який реалізується в цьому дошкільному закладі «Селище моє – маленька Батьківщина». Учитель СЗОШ №3 Корінєва О.А. довела, що учнівські турніри з історії та правознавства сприяють формуванню у учнів почуття відповідальності за долю країни, готовності і здатності служити її інтересам та сприяти її успіхам.
У роботі форуму взяла участь заступник директора департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації Сідашева Т.В., яка закликала педагогічну громаду залучитися до «перезавантаження» регіональної системи освіти за багатьма напрямами, серед яких оновлення змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, що забезпечать становлення дитини як громадянської особистості, її готовність до життя та праці, організація наскрізного процесу виховання, що формує загальнолюдські цінності на фундаменті патріотизму, орієнтація на дитиноцентризм і партнерство у навчанні між учнем, учителем та батьками тощо. Як було зазначено, освіта Донеччини готова до змін.
Її звернення викликало розуміння в педагогів, бажання докласти зусиль, працювати з повною віддачею на загальну справу державного рівня.
Отже, підсумки підбиті, перспективи окреслені! З почуттям відповідальності за майбутнє освіти в оновленій країні педагоги міста готові розпочати новий навчальний рік.
Н.Скрипниченко, завідувач ММК
Матеріали пед. форуму Завантажити
|