28 серпня на базі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 ВЦА міста Торецьк відбулася міська педагогічна неоконференція «Розвиток освіти міста Торецьк в умовах становлення Нової української школи», де були підведені підсумки 2018-2019 навчального року і окреслені горизонти подальшого розвитку освітянського простору міста. Перед початком роботи педагоги отримали привітання від начальника міського управління освіти Орешкіна В.М., який зазначив, що професіональний підхід педагогів міста до справи допоможе розв’язанню освітніх проблем, пов’язаних із реалізацією принципів Нової української школи.
Під час неоконференції досвідом роботи ділилися колективи закладів дошкільної, загальної середньої і позашкільної освіти. Педагоги та вихованці ЗДО представили елементи педагогіки партнерства, інтегрованого навчання, розвитку критичного мислення дітей, зазначивши, що у нову українську школу можна прийти лише з нового українського дитячого садка. Учителі початкових класів освітнього округу №5 (ЗЗСО №16, ЗЗСО №17, ЗЗСО №18) представили щоденні вітання, цікаве подання потижневого матеріалу, групову роботу, ігри та завдання розвивального характеру, що впроваджують у освітній процес. Присутні змогли ознайомитися з досвідом роботи щодо реалізації компетентнісного підходу в навчанні (ЗЗСО №9), впровадженню у освітню діяльність Smart – технологій (Опорний заклад), системою роботи з обдарованими дітьми (ЗЗСО-гімназія, ЗЗСО №10), цікавими підходами до спортивно-масової та туристсько-краєзнавчої роботи (ЗЗСО №8, ЗЗСО №20), ефективністю освітнього менеджменту (ЗЗСО №3, ЗЗСО №7, ЗЗСО №13).
Про роботу щодо створення індивідуальної траєкторії розвитку особистості педагога розказали заступники директора з НВР ЗЗСО №2, 5, 12, 21. А приєднатися до прекрасного і власноруч створити прикраси допомогли педагоги СЮТу і ЦДЮТ під час майстер-класів. Заклади освіти були відзначені подяками міського управління освіти.
Також присутні ознайомилися з виставкою новаторських освітніх практик «Інноваційна діяльність закладів освіти – ресурс забезпечення якості освіти».
|