Методичне об"єднання для вихователів груп молодшого дошкільного віку
Щоб дитина розвивалася гармонійно, вона має накопичувати своє здоров'я. Для цього
необхідно створити такі умови, щоб у дитини з'явилося бажання займатися фізичною
культурою, спортом, щоб вона зрозуміла користь руху для свого здоров'я. Тож
з перших років життя слід вести просвітницько-виховну роботу, формувати у
малюків звичку дбати про власне здоров’я та благополуччя. Саме тому принцип оздоровчої спрямованості
освітньо-виховного процесу виокремлюється як один зі стратегічних у сучасні
системі дошкільної освіти.І цілком
логічно, що першою освітньою лінією БКДО як Державного стандарту дошкільної
освіти України визначено "Особистість дитини”, що складається з двох частин: "Здоров’я та фізичний розвиток" і "Самоставлення”. Реалізація
цієї частини змісту освіти має на меті формування здоров´язбережувальної
компетентності дитини. Формування культури здоров’я – цілеспрямований
процес взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу(дітей,
педагогів, батьків) у середовищі навчального закладу, сім’ї, соціального
оточення, у природному середовищі. Для реалізації наведених завдань у дошкільному закладі № 3 "Струмочок”
здійснюється системна робота, що включає не лише відповідну організацію
життєдіяльності дітей, а різноманітні заходи з удосконалення фахової
майстерності педагогів задля оптимізації освітнього процесу в цьому напрямі.
Досвідом цієї роботи на методичному об"єднанні поділився колектив цього закладу.