Проект резолюції педагогічного форуму м. Торецька від 30.08.2016 року
Забезпечувати реалізацію державної політики у сфері освіти, інноваційної діяльності (з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища міста). Підтримувати державні освітні реформи відповідно до нових нормативних документів.
Відповідно до сучасної законодавчої бази брати участь у розробці гнучкої, динамічної моделі нової освітньої системи області та міста.
Залучитися до «перезавантаження» регіональної системи освіти за напрямами:
спрямування оновленого змісту освіти на формування компетентностей, що забезпечать становлення дитини як громадянської особистості, її готовність до життя та праці;
організація наскрізного процесу виховання, що формує загальнолюдські цінності на фундаменті патріотизму;
орієнтація на дитиноцентризм і партнерство у навчанні між учнем, учителем та батьками.
Сприяти реалізації в освітньому процесі дошкільних навчальних закладів (ДНЗ) основних стратегічних векторів дошкільної освіти регіону: національно-патріотичне виховання, громадянське виховання через формування ціннісних орієнтирів та громадянської свідомості, економічне виховання, формування навичок спілкування і взаємодії дошкільників з однолітками та дорослими, оновлення форм взаємодії ДНЗ та родини, підходів щодо забезпечення наступності та послідовності в роботі ДНЗ та школи.
Забезпечувати доступність, повноту і безоплатність освіти, її відповідності новим умовам виробництва і ринку праці.
Створювати в межах своїх повноважень умови для реалізації рівних прав громадян України на освіту, соціальний захист дітей дошкільного та шкільного віку, педагогічних працівників закладів.
Осучаснити систему громадянського, правового та патріотичного виховання учнів засобами суспільних дисциплін в умовах інформаційної війни та подовження військово-політичного конфлікту в регіоні.
Удосконалювати зміст науково-методичної роботи, забезпечувати її національну спрямованість відповідно до умов розбудови й оновлення української загальноосвітньої школи.
Удосконалювати науково-методичний супровід освітніх інновацій у місті через формування мережі інформаційного забезпечення.
Створювати умови для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваційних проектах та оволодіння методами комплексного самоаналізу професійної діяльності.
Сприяти підвищенню соціального статусу учителя в суспільстві
Спрямовувати педагогічну діяльність на творчий розвиток особистості, виявлення та підтримку обдарованих дітей, талановитої молоді.
Розширювати зв’язки з усіма зацікавленими структурами, закладами, організаціями щодо координації спільних зусиль з виховання здорової, всебічно розвиненої особистості із чіткою системою життєвих цінностей, здатної реалізувати себе і відродити у майбутніх поколіннях духовний і фізичний потенціал нації.
Забезпечувати високу якість освіти, сприяння подальшому розвитку учнівського самоврядування.