Вівторок, 16.04.2024, 15:02
Торецький методичний кабінет
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Професіоналізм - це стабільність результату (П.Гейзе)
Категорії розділу
Навчальні програми [17]
Варіативні програми [12]
ДПА та ЗНО [5]
Різне [23]
Конкурси та турніри [28]
Бібліотека [1]
Психологічний супровід [1]
Меню сайту
Кафедри
Сектори
Центри
Скарбничка
Сучасни заклади освіти
Група
 Каталог файлів
Головна » Файли » Конкурси та турніри

Конкурс "Вихователь року" у 2015 році
01.12.2014, 11:19

Додаток 1

  СКЛАД

оргкомітету міського конкурсу  професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2015 році

  1.  

Скрипниченко Н.О.

голова, завідувач міського методичного кабінету міського відділу освіти

  1.  

Кондрашова О.Ю.

відповідальний секретар, методист ММК

  1.  

Мозгова Т.О.

методист ММК

  1.  

Шмаль С.А.

методист ММК

Додаток 2

ЖУРІ

міського конкурсу  професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2015 році

  1.  

Бойко Н.Д.

голова, заступник начальника міського відділу освіти

  1.  

Скрипниченко Н.О.

завідувач ММК

  1.  

Тинкован Н.О.

головний спеціаліст міськво

  1.  

Догадіна Н.М.

методист ММК

  1.  

Кондрашова О.Ю.

секретар журі, методист ММК

  1.  

Кириченко Г.В.

методист ММК

7.

Болотна Ю.В.

методист ММК

Додаток 3

Про умови і порядок проведення

міського туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності

педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів

«Вихователь року» у 2015 році

І. Загальні положення

1.1. Ці  Умови  визначають порядок проведення міського туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2015 році (далі – Конкурс).

1.2. Конкурс проводиться з метою сприяння підвищенню престижності праці вихователів дошкільних навчальних закладів, їхньої ролі у розвитку і вихованні дітей дошкільного віку, самореалізації і розкриттю творчого потенціалу педагогів.

1.3. Основними завданнями Конкурсу є:

  • піднесення ролі вихователя дошкільного навчального закладу в суспільстві;
  • формування позитивної громадської думки про професію вихователя дошкільного навчального закладу;
  • оптимізація інноваційної діяльності вихователя, удосконалення його фахової майстерності, стимулювання творчого самовдосконалення;
  • популяризація перспективного педагогічного досвіду.

ІІ. Учасники Конкурсу

2.1. Учасниками Конкурсу можуть бути вихователі з відповідною фаховою освітою і мають стаж педагогічної роботи не менше 5 років. Участь вихователів у Конкурсі здійснюється на добро­вільних засадах.

2.2. Учасники Конкурсу:

  • зобов’язані ознайомитись з цими умовами та дотримуватись їх;
  • не можуть залучати сторонніх осіб до виконання конкурсних завдань;

 

IІІ. Організація проведення Конкурсу

            3.1. Конкурс оголошується наказом Дзержинського відділу освіти, який містить інформацію про строки подання документів, умови та форми проведення Конкурсу, номери контактних телефонів, електронну адресу організаторів.

3.2. Методичний кабінет міськво забезпечує:

  • розроблення методичних рекомендацій, зразків документації (заявка, анкета учасника, бланки протоколів, оцінних листів тощо);
  • формування пропозицій до складу оргкомітету та журі;
  • зберігання конкурсних матеріалів Конкурсу протягом 1 року.

3.3. Реєстрація учасника здійснюється за умови подання ним повного комплекту матеріалів, що містить:

  • особисту заяву учасника на ім'я голови оргкомітету про участь у Конкурсі (не друкований варіант), якою учасник підтверджує обізнаність з умовами проведення Конкурсу (див. зразок); 
  • педагогічне портфоліо учасника Конкурсу (анкета встановленого зразка, фотографії, матеріали з досвіду власної роботи).

   3.4. Комплект матеріалів подається до методкабінету на паперових та електронних носіях (по 1 примірнику) із зазначенням прізвища, імені та по батькові, місця роботи, місця проживання учасника Конкурсу.

   3.5. Комплекти матеріалів, що надійшли з порушенням вимог та строків подання, не підлягають розгляду, про що протягом трьох робочих днів повідомляється учаснику Конкурсу.

  3.6.   Конкурс проводиться у два етапи:

  • на першому етапі (заочному) члени журі розглядають та оцінюють комплекти матеріалів, надіслані на Конкурс;
  • у ході другого (основного) етапу Конкурсу учасники представляють заздалегідь підготовлену презентацію з досвіду роботи та виконують творче завдання.

  3.7. Завдання для учасників Конкурсу і послідовність участі в конкурсній презентації визначаються жеребкуванням у присутності журі і учасників Конкурсу безпосередньо у день проведення другого етапу.

  3.8. Результати проведення Конкурсу оформляються протоколами засідання журі та засвідчуються підписами голови, секретаря і всіх членів журі, присутніх на засіданні.

ІV. Організаційний комітет Конкурсу

  • створює необхідні умови для забезпечення порядку проведення Конкурсу та успішної роботи учасників Конкурсу;
  • розробляє конкурсні завдання,  критерії їх оцінювання;
  • приймає за поданням журі рішення про визначення переможців, лауреатів Конкурсу та їх нагородження; 
  • позбавляє учасників Конкурсу права подальшої участі в ньому у випадку порушення ними умов Конкурсу;
  • сприяє висвітленню результатів Конкурсу у засобах масової інформації; 
  • не втручається у процес оцінювання результатів учасників конкурсних випробувань.

V. Журі конкурсу

5.1. Для визначення переможців і лауреатів Конкурсу створюється журі за місцем проведення.

5.2. Склад журі формується із числа фахівців місцевого відділу освіти, керівників і педагогів дошкільних навчальних закладів (за згодою). До складу журі не можуть входити особи, що є близькими особами учасників Конкурсу.

5.3. Склад журі Конкурсу затверджується  наказом Дзержинського відділу освіти.

5.4. Голова журі:

  • організовує роботу журі, дотримання порядку проведення Конкурсу, оформлення відповідних документів;
  • проводить засідання журі;
  • забезпечує об'єктивність оцінювання робіт учасників Конкурсу та конфіденційність результатів;
  • готує за рішенням журі пропозиції оргкомітету щодо визначення переможця і лауреатів Конкурсу, їх нагородження.

5.5. Члени журі Конкурсу оцінюють матеріали, подані на Конкурс, якість виконання конкурсних завдань; заповнюють оцінні листи.

5.7. Секретар журі:

  • забезпечує прийом конкурсних матеріалів учасників Конкурсу від організаційних  комітетів  Конкурсу, їх збереження на період роботи журі;
  • оформляє відповідні документи (протоколи, узагальнені оцінні листи тощо), своєчасно передає їх до оргкомітету після завершення відповідного туру Конкурсу ;
  • організовує передачу конкурсних матеріалів учасників Конкурсу до місця їх подальшого зберігання після завершення відповідного туру Конкурсу.

VI. Визначення та відзначення переможців та лауреатів Конкурсу

6.1. За підсумками кожного туру Конкурсу на підставі узагальнених оцінних листів визначаються учасники, які набрали найбільшу кількість балів. Переможцем вважається учасник Конкурсу, який набрав найбільшу кількість балів. У випадку однакової кількості балів перевага надається тому учаснику Конкурсу, який має вищий бал за виконання практичних завдань. Решта із відібраних учасників Конкурсу є лауреатами зазначеного туру Конкурсу, між якими, за рішенням організаційного комітету, розподіляються друге і третє місця.

6.2. Результати Конкурсу затверджуються наказом Дзержинського відділу  освіти,  оприлюднюються на його сайті, та сайті методичного кабінету, у періодичних фахових виданнях.

6.3. Усі спірні питання стосовно процедури проведення Конкурсу та результатів участі учасника Конкурсу у певному турі чи етапі розглядає оргкомітет.

Учасники Конкурсу можуть протягом десяти днів після оголошення результатів Конкурсу подати заяву у письмовій формі організаційному комітету щодо необ’єктивності оцінювання роботи учасника Конкурсу.

Додаток 4

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2015 році

Критерії оцінювання педагогічного портфоліо (перший етап):

  • актуальність роботи;
  • цілісність;
  • технологічність (визначення послідовних дій у структурі: мети, завдань, графік реалізації завдань, перелік заходів, формулювання очікуваних результатів, система оцінювання проміжних і кінцевих результатів, визначення ресурсів, тощо);
  • використання сучасних освітніх та виховних технологій;
  • естетичність, оригінальність оформлення роботи.

 Критерії оцінювання презентації (другий етап).

Презентація до 7 хвилин. Оцінюються:

  • оригінальність виступу;
  • змістовність представлення;
  • актуальність представленої роботи, її практична значимість;
  • новизна;
  • логічна послідовність виступу;
  • відповідність змісту виступу поданій темі;
  • загальна культура виступу.

Критерії оцінювання творчого завдання:

  • реалізація ідей представленого педагогічного досвіду;
  • методична компетентність (відповідність форм, змісту, методів і прийомів віковій категорії);
  • адекватність взаємодії з дітьми;
  • вміння зацікавити дітей видом діяльності;
  • активність і ініціативність дітей протягом заняття;
  • оптимізація навчального, психологічного та фізичного навантаження;
  • загальна культура спілкування.

Додаток 5

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо проведення міського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2015 році

Формат заходів конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» має діяльнісний характер: учасники залучаються до активної роботи, спрямованої на ознайомлення з представленим педагогічним досвідом, освоєння технологій, способів роботи із сучасними засобами розвитку, навчання і виховання дітей. Конкурс задовольняє професійні потреби педагогів у виявленні та поширенні кращих інноваційних ідей.

КОМПЛЕКТ КОНКУРСНИХ МАТЕРІАЛІВ МАЄ МІСТИТИ:

  • особисту заяву учасника на ім’я голови оргкомітету про участь у Конкурсі, підписану власноруч, якою він підтверджує обізнаність з умовами проведення (додаток 6);
  • анкету учасника Конкурсу із особистим підписом (додаток 7);
  • опис власного педагогічного досвіду учасника з актуальних проблем дошкільної освіти, у якому висвітлюються  специфіка освітньої роботи вихователя з дітьми, сучасні та авторські форми і методи педагогічної діяльності, засоби  розвитку і навчання дошкільників
  • презентація  цього досвіду;
  • зміст матеріалів, наданих на Конкурс, із зазначенням сторінок.

У ході першого (відбіркового) етапу Конкурсу, що проходить заочно з 20 по 31 січня 2015 року, оцінюються матеріали власного педагогічного досвіду конкурсантів (включаючи презентацію).  

На основі узагальнених результатів журі підбиває підсумки проведення першого етапу Конкурсу і визначає учасників, які набрали найбільшу кількість балів і є претендентами на участь у наступному етапі Конкурсу. 

 Другий (основний) етап Конкурсу відбувається з 01 по 28 лютого 2015 року передбачає безпосередню участь учасників у його проведенні.

У ході другого етапу учасники Конкурсу представляють заздалегідь підготовлену презентацію з досвіду роботи та виконують творче завдання.

Послідовність участі в конкурсних випробуваннях визначаються жеребкуванням у присутності журі та учасників  у перший день проведення другого етапу Конкурсу - 4 лютого 2015 року.

Презентація проводиться 4 лютого 2015 року. Конкурсанти презентують   себе аудиторії, розкривають мир своїх захоплень, ставлення до роботи і професії  в цілому, презентують свій досвід роботи.

Виконання творчого завдання відбувається на базі дошкільного навчального закладу. Воно передбачає демонстрацію різних форм і методів освітньої роботи вихователя за вибором конкурсанта. 

02 березня 2015 року журі узагальнює всі отримані результати, підбиває підсумки проведення другого етапу Конкурсу і визначає  одного претендента на перемогу, який набрав найбільшу кількість балів, і чотирьох лауреатів.

Підсумки Конкурсу затверджуються наказом Дзержинського відділу освіти оприлюднюються  на сайтах відділу та методичного, у періодичних фахових виданнях.                                                                                                            

ОБОВ′ЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ І ОФОРМЛЕННЯ:

Усі матеріали на паперових носіях подаються у друкованому вигляді (формат А4, шрифт 14, Times New Roman, міжрядковий інтервал – 1,5) в одному примірнику, зібраними в папку з файлами, пронумерованими і не підлягають поверненню.

Комплекти матеріалів, підготовлені та надіслані з порушенням вимог щодо їх оформлення та строків подання документів, до участі у Конкурсі не допускаються.

Опис власного педагогічного досвіду учасника:

1. Тему та ідею досвіду обирає учасник.

2. Обсяг опису власного педагогічного досвіду становить від 3 до 5 друкованих сторінок виконаний від 3 особи.

3. В описі досвіду висвітлюється проблема, над якою поглиблено працює вихователь, шляхи її розв’язання, розкриваються особливості освітньої роботи з дітьми.

4. Орієнтовна структура викладу матеріалу з досвіду власної роботи:

  • обґрунтування актуальності та новизни, висвітлення основної ідеї;
  • зв’язок із сучасними тенденціями та підходами до розвитку, виховання і навчання дошкільників, психолого-педагогічними дослідженнями у галузі дошкільної освіти;
  • висвітлення практичних шляхів реалізації педагогічної ідеї: використання інноваційних технологій, власних авторських методик та різних форм, методів і прийомів роботи з дітьми, специфічних дидактичних засобів тощо;
  • розкриття ефективності проведеної роботи, аналіз результатів своєї професійної діяльності.

5.  Відповідно до обраної теми готується презентація власного педагогічного досвіду  у форматі Microsoft Power Point обсягом до 15 слайдів, яка має ілюструвати форми організації дитячої життєдіяльності у взаємодії педагога з вихованцями, спеціально створене розвивальне середовище, добір специфічного обладнання, авторські розробки для реалізації теми досвіду.

       Під час  підготовки  презентації необхідно враховувати наступні рекомендації:

  • матеріал викладати стисло, лаконічно з максимальною інформативністю тексту, в чіткому порядку, без нагромаджень, з дотриманням єдиного стилю оформлення;  
  • інформацію ретельно структурувати;
  • важливу інформацію (висновки, визначення, правила тощо) подавати крупним планом, бажано з ілюстраціями;
  • важлива інформація (висновки, визначення) подається великим шрифтом, а другорядна – меншим
  • графіки, схеми, фото, малюнки повинні мати чітке пояснення;
  • загальна кількість слів не повинна перевищувати 50-ти;
  • у заголовках повинні бути і великі, і малі літери;
  • слайди мають бути не надто яскравими, бажано витриманими в одному стилі.

Додаток 6

 

     Міському оргкомітету конкурсу

     професійної майстерності

     педагогічних працівників

     дошкільних навчальних закладів

     «Вихователь року – 2015»

 

ЗАЯВКА

 

Прошу включити мене до складу учасників міського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2015 році.

З методичними рекомендаціями та правилами проведення Конкурсу  ознайомлена.

 

Дата                                              Особистий підпис                                                          ПІБ

 

 

    Додаток  7

АНКЕТА

Учасника міського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників

дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2015 році

 
 

Місце

для

фото

3х4

 

 

 

 

 

Загальні відомості

1.

Прізвище, ім’я, по-батькові учасника (повністю)

 

2.

Дата народження      

 

3.

Домашня адреса,

телефон,

е-mail

 

4.

Фахова освіта:

  • назва навчального (-их) закладу(-ів),
  • роки закінчення,
  • спеціальність за дипломом (-ами)

 

5.

Загальний та педагогічний стаж роботи

 

6.

Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання

 

7.

Місце роботи на день подачі документів:

  • повна назва закладу,
  • адреса, телефон закладу

 

8.

Термін роботи у цьому навчальному закладі

 

9.

Вікова група, в якій працюєте

 

10.

Відомості про проходження курсів підвищення кваліфікації за останні 5 років

 

Професійні досягнення

1.

Проблема (тема) поглибленої роботи.

 

2.

Найбільш ефективні інноваційні технології, які ви використовуєте в роботі.

 

3.

Участь у  проведенні методичних заходів різних рівнів (семінари, семінари-практикуми, майстер-класи, зустрічі за круглим столом) за останні 3 роки.

 

4.

У який спосіб підвищуєте рівень професійної майстерності, чи займаєтесь самоосвітою

 

5.

Нагороди, відзнаки, подяки.

 

Особистісні якості

1.

Ваша особлива риса як педагога  

 

2.

Педагогічне кредо    

 

3.

Які  якості особистості допомагають Вам у розв’язанні проблем, пов’язаних з вихованням дітей?

 

4.

Що заважає Вам у спілкуванні з вихованцями, їхніми батьками?

 

5.

Які напрями освітньої роботи з дітьми найбільш відповідають Вашим особистим уподобанням?

 

6.

Які інтереси маєте поза педагогічною діяльністю?

 

   (дата)                   (підпис)                                  (П. І. Б.)                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурси та турніри | Додав: Snezhana
Переглядів: 3447 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
ЗОШ міста
Корисні портали

КОРИСНІ ПОРТАЛИ
Форма входу
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Реклама
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz