У роботах конкурсантів відзначаємо впровадження інноваційних методів у формуванні та моніторингу читатських інтересів серед школярів. В бібліотеках навчальних закладів міста проводиться робота щодо популяризації культури читання, впроваджується системний підхід до виховання дітей у різних напрямках (правове, художньо-естетичне, екологічне, родинно-сімейне), використовуються різноманітні сучасні масові та групові форми роботи, серед яких буктрейлери та буккросинги.
Журі були відзначені такі позитивні аспекти, як :
-
наявність системи інформаційної діяльності шкільної бібліотек (НВК «школа-гімназія», НВК «школа-ліцей», ЗОШ№21);
-
системна робота шкільного бібліотекара з архівом (НВК «школа-гімназія», ЗОШ№16);
-
організація індивідуальної роботи бібліотекара з учнями, які потребують уваги (СЗОШ№3, ЗОШ№16, ЗОШ№21);
-
організація роботи з батьками школярів (НВК «школа-ліцей, ЗОШ№10, ЗОШ№16, ЗОШ№21);
-
створення в бібліотеках та реалізація програми розвитку читацької компетентності учнів (НВК «школа-гімназія», ЗОШ№2, СЗОШ№3, ЗОШ№16, ЗОШ№21);
-
організація робота шкільної бібліотеки у виявленні та розвитку обдарованої дитини (НВК «школа-гімназія», СЗОШ№3, ЗОШ№16);
-
розроблення карт читацьких інтересів (НВК «школа-гімназія», ЗОШ№16, ЗОШ№21);
-
здійснення супроводу програми “Національно-патріотичного виховання дітей та молоді у Донецькій області у 2016-2017, 2016-2020” (НВК «школа-гімназія», СЗОШ№3, ЗОШ№16);
-
співпраця зі шкільним самоврядуванням (НВК «школа-гімназія», ЗОШ№2, СЗОШ№3, ЗОШ №7, ЗОШ№16, ЗОШ№21,);
-
застосування інформаційно-комунікативних технологій (НВК «школа-гімназія», СЗОШ№3, НВК «школа-ліцей», ЗОШ№16, ЗОШ№17, ЗОШ№20, ЗОШ№21).
Під час проведення конкурсу були виявлені наступні недоліки:
-
деякі матеріали висвітлюють окремі ділянки роботи, а не систему (ЗОШ№2, ЗОШ№7, ЗОШ№9, ЗОШ№12);
-
описаний досвід не підтверджений прикладами (ЗОШ№2, ЗОШ№9, ЗОШ-інтернат,);
-
відсутність у роботі посилань на джерела (СЗОШ№3, ЗОШ№5, ЗОШ№17, ЗОШ№20);
-
невідповідність вимогам оформлення роботи (ЗОШ№2, ЗОШ№7, ЗОШ№10, ЗОШ№12, ЗОШ№17, ЗОШ№20, ЗОШ-інтернат);
-
відсутність інноваційних форм роботи (ЗОШ№2, ЗОШ№7, ЗОШ№9, ЗОШ№10, ЗОШ№12, ЗОШ№17, ЗОШ№20, ЗОШ-інтернат).
На основі вищезазначеного та на підставі висновків журі були визначені переможці:
-
у номінації «Шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу» - Остапчук Галина Іванівна, бібліотекар ЗОШ І-ІІІ ступенів №16;
-
у номінації «Бібліотека – виховний простір навчального закладу» - Шеїна Ірина Анатоліївна, бібліотекар НВК «школа-гімназія»;
-
у номінації «Читання і діти: діапазон бібліотечних ідей і можливостей» - Авраменко Ірина Анатоліївна» бібліотекар ЗОШ І-ІІ ступенів №21
|